منتظرم بمان









سكوت

گذآر سُکوتـ قآنون زندگی مَن بآشد وَقتی وآژِه هآ دَرد رآ نِمی فَهمند

   

 

ای کاش

فردا که از خواب بیدار میشویم زندگی یک رنگ دیگر باشد...
همرنگ ارزوهایمان

 

 




تاوان کدامین گناه نا کرده را پس میدهیم..??!!

منی که. عبادت هایم  هم بوی تو را میدهند

دل  بیماری  دارم  که. طبیبش  تویی

در  هیاهوی چشمانت.. بدنبال  خودم   می گردم....

لبانم  را خواهم  دوخت

انچنان  که  با  هیچ  دندانی باز نشود                           

زمانی که  احساس  کنم  حرفی  برای گفتن  ندارم.

 

 

 

 

 

مـــــــــــــیدانی ؟

همه را امــــــــــتحان کرده ام !

قرص خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــواب

خـــــــــــــــــنده های زورکــــــــــــــــــــــــــی . . .

هنــــــــــــــدزفری توی گـــــــــــوش و گـــــــــــــــریه کردن

دل من این حــــــــــــــــــــرفها حــــــــــــــــــــــالیش نــــــــــــــمیشود !

آغوشــــــــــت را مــــــــــیخواهم !!!

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــرگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــرد....!!!

دختری نباش که به مردی نیاز داره

دختری باش که مردی به اون نیاز داره

و این دو باهم خیلی متفاوتند . .


 

 

 

روزگار"نبودنت" را هر روز برایم دیکته میکند

و نمره ی من هم هر روز می شود "صفر"

هنوز... نبودنت را یاد نگرفته ام....


       غیـرتت کُجاسـت؟


زمانی که مَعشوقت از تجاوزِ تنهایی رَنج می‌کشیــد


بهِ جـای دَرکــش


                                                              ترکـَـش کردی…!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

h
ساعت22:17---1 اسفند 1391
خیلی وقته فراموشم کردی
منتظر چی بمونم؟
توئی که برات ذره ای ارزش نداشتمو ندارم ها؟
روزی که تو تو لباس عقد بودی و دستت تو دست اون بود من اینجا اشک میریختمو به خودم فحش میدادم
دیگه هیچکسو تو این دنیا نمیخام
قبلا هم گفتم دو سه ماه دیگه از خونوادم جدا میشمو به معنای واقعی تنها زندگی میکنم با خاطراتم
همین
اگه خواستی آدرسم بهت میدم که ببینی واقعا تنهام یا ...
دیگه توانی برام نمونده سدنا
دیگه بریدم
عاشقتم
امیدوارم با همسرت خوشبخت بشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|29 / 11برچسب:,| 17:8|S.B|
Zhandark